Alle virksomheder kan søge. Men workshoppene henvender sig særligt til medarbejdere eller ledere i mellemstore virksomheder (25-250 ansatte)
Cabi udvælger ansøgningerne efter disse 3 kriterier:
- Begrundelse for, hvorfor I har brug for en workshop
- Ønske til dato og tid på dagen
- At et bredt udvalg af brancher repræsenteres.
Vi sender svar ud til alle ansøgere d. 11/4 - 2023
I vil modtage en faktura efter afviklingen af workshoppen.
Som udgangspunkt foregår workshoppen hos jer eller i et lokale, som I har lånt eller lejet.
I er ansvarlige for forplejning i forbindelse med workshoppen.
Ansvaret for at lokalets størrelse matcher deltagerantal og har det fornødne udstyr ligger hos jer.
Under hver enkelt workshop kan I se krav til udstyr samt det maksimale deltagerantal.
Flere mindre virksomheder kan gå sammen om at ansøge, hvis man ønsker en workshop henvendt til ledere:
På ansøgningsformularen kan der kun stå én afsender. De øvrige virksomheder noteres under begrundelse.
Ved de to workshops henvendt til medarbejdere kan flere virksomheder ikke gå sammen.
Hvert andet år gør Cabi noget helt særligt for at sætte fokus på sygefraværstemaer. Der har været afholdt både fysiske og digitale konferencer.
I år har vi valgt, at vi vil helt ud lokalt til nogle virksomheder for at gøre en forskel.
I de fire workshops vil vi derfor arbejde med den del af virksomhedernes sociale ansvar, der handler om deres muligheder for at forebygge sygefravær og fastholde deres medarbejdere.
Udover den særlige forskel for den enkelte virksomhed vil Cabi undervejs indsamle viden, typiske udfordringer og særligt virksomme redskaber. Dette med det formål at formidle relevant viden ud til andre virksomheder.