Tag hånd om trivslen!

Vi har i denne publikation samlet nogle af de gode råd og redskaber, som vi har erfaret, kan gøre en forskel i trivslen hos både medarbejdere og ledere. Publikationen er målrettet ledere og mellemledere i små og mellemstore virksomheder.

Vil du øge kvaliteten i opgaveløsningen i din virksomhed, skal du have fokus på, at medarbejderne trives i samarbejdet om den. Dit fokus på trivslen har ligeså stor betydning for din virksomhed som dit fokus på tal og bundlinjen. En virksomhed med god trivsel har ofte lavt sygefravær, høj produktivitet og lettere ved at fastholde sine medarbejdere. For slet ikke at tale om, at det er langt nemmere for dig at rekruttere nye, dygtige medarbejdere.

Publikationen er en blanding af gode råd og værktøjer, der kan anvendes i en arbejdsproces. Overskrifterne lyder:

  • Trivsel på arbejdspladsen kan handle om mange ting
  • Dialog er nøgleordet
  • De små handlinger, der gør en forskel
  • Den vigtige samtale med din medarbejder
  • Bud på en trivselsproces.

Download den her ✓

I guiden her får du tips og gode råd til, hvordan du kan arbejde med trivslen i din virksomhed.

Guiden er til dig, der er leder eller mellemleder, og som er optaget af trivsel i din virksomhed.

Har du spørgsmål til publikationen?

Så kontakt Birgitte

Cabis publikationer

Få en samlet oversigt over Cabis udgivelser om det rummelige arbejdsmarked.

Læs mere
Lovstof

Arbejdsmiljø

Virksomhederne har ansvar for arbejdsmiljøet. Læs om opgaverne og find links til love og bekendtgørelser.

Læs loven