Dagsorden til samtalen mellem borger, sagsbehandler og virksomhedskonsulent

Trepartssamtaler mellem borger, sagsbehandler og virksomhedskonsulent kan være et godt bidrag til at skabe sammenhæng i indsatsen.

VÆRKTØJ

- Til dig, der skal indgå i en trepartssamtale

Trepartssamtaler mellem borger, sagsbehandler og virksomhedskonsulent kan være et godt bidrag til at skabe sammenhæng i indsatsen. Trepartssamtaler kan både bidrage til, at borgeren får overblik over, hvad der skal ske, og at de professionelle får udvekslet informationer og koordineret indsatsen. Det kan være et godt redskab:

  • når borgeren skal i gang med en virksomhedsrettet indsats
  • når der skal følges op på, hvordan det går i virksomhedspraktikken
  • når der skal samles op på en virksomhedspraktik, som ikke førte til lønnede timer, og hvor der derfor skal laves en plan for det videre forløb.

 

Hent værktøjet

Har du spørgsmål til værktøjet?

Så kontakt Bente

Viden og baggrund

Til dig i kommunen

Få viden, metoder og værktøjer til dit arbejde med at få flere med nedsat arbejdsevne i job.

Læs mere