Dagsorden til samtalen mellem borger, sagsbehandler og virksomhedskonsulent

Trepartssamtaler mellem borger, sagsbehandler og virksomhedskonsulent kan være et godt bidrag til at skabe sammenhæng i indsatsen.

VÆRKTØJ

- Til dig, der skal indgå i en trepartssamtale

Trepartssamtaler mellem borger, sagsbehandler og virksomhedskonsulent kan være et godt bidrag til at skabe sammenhæng i indsatsen. Trepartssamtaler kan både bidrage til, at borgeren får overblik over, hvad der skal ske, og at de professionelle får udvekslet informationer og koordineret indsatsen. Det kan være et godt redskab:

  • når borgeren skal i gang med en virksomhedsrettet indsats
  • når der skal følges op på, hvordan det går i virksomhedspraktikken
  • når der skal samles op på en virksomhedspraktik, som ikke førte til lønnede timer, og hvor der derfor skal laves en plan for det videre forløb.

 

Hent værktøjet

-

Har du spørgsmål til værktøjet?

Så kontakt Bente